
Ата-аналармен бірлесіп жұмыс жасау
Мектептің ата-аналармен жұмысының мазмұны ата-аналардың психологиялық-педагогикалық білімін арттыру және ата-аналарды оқу-тәрбие процесіне тарту болып табылады.
Ата-аналармен жұмыстың формалары мен әдістері ата-аналардың педагогикалық мәдениетін арттыруға, мектеп пен отбасының өзара әрекеттесуін нығайтуға, оның тәрбиелік әлеуетін күшейтуге бағытталған.
Жеке консультациялар мен әңгімелер (баланың мектептегі істері мен мінез-құлқы, оның проблемалары туралы нақты түсінік беретін ақпарат алмасу).
Мұғалімдер, балалар және ата-аналар арасында жақсы байланыс орнатуға көмектесетін баламен әрі қарай жұмыс істеу үшін маңызды ақпаратты анықтау мақсатында жеке консультациялар жүргізіледі (хаттар, телефон арқылы сөйлесулер, кездесулер, ата-аналар жиналысы).
Ата-аналар жиналысы – сынып ұжымының тәрбие жұмысының нәтижелерін талқылау, отбасы мен мектеп арасындағы тығыз ынтымақтастықтың жолдарын анықтау, балаларды тәрбиелеу мен дамытудағы өзекті мәселелерді қарастыру, баланы одан әрі қолдау бойынша психологиялық кеңестер беру.
9-11 сынып түлектеріне арналған «Педагогикалық консилиум» отырысы (жылына 2-3 рет өткізіледі). Олардың міндеті – педагогикалық кеңестер мен консультациялардың тақырыптары бойынша психологиялық зерттеулердің, педагогикалық бақылаулардың нәтижелері туралы ата-аналарды хабардар ету және оларды талқылау. Мұндай отырыстардың ерекшелігі – оларда белгілі бір шешімдер қабылданып, анықталған проблемаларды шешу бойынша шаралар жоспарланады.
Бұл форма ата-аналарды дамудың осы кезеңіндегі балаларының ерекшеліктерімен, балаларды тәрбиелеудегі өзекті мәселелермен таныстыруға көмектеседі.
Ата-аналармен жүргізілген жұмыстың нәтижесі – жыл сайын оқу жылының соңында жұмыстың негізгі бағыттарымен, міндеттерімен және нәтижелерімен танысу мақсатында өткізілетін ата-аналар күні. Оқушылардың өз жетістіктерін көрсету мүмкіндігі.