Мектеп бітірушілер, олардың ата-аналары мен мұғалімдері үшін маңызды кезең болып табылатын Ұлттық Бірыңғай Тестілеуге (ҰБТ) оқушыларды дайындауда басты рөл атқарады. ҰБТ-ға дайындық он бірінші сыныпқа дейін көп уақыт бұрын басталады және көптеген аспектілерді қамтиды, соның ішінде мамандық таңдау, одан әрі білім алуды жоспарлау және, әрине, тестілеуге дайындық.
Маңызды бағыттардың бірі – студенттерге ақпаратты өңдеуге және тест тапсырмаларын орындауға байланысты танымдық қиындықтарды жеңуге көмектесу. Білімді тексеру үшін тестілеу әдістері жиі қолданылып келе жатқанына қарамастан, мектепте дәстүрлі оқыту әдістерін қолдану жалғасуда. Бұл студенттерден тапсырманың негізгі аспектілерін бөліп көрсету және оларды дәстүрлі оқыту әдістерімен жиі қамтылмайтын маңызды емес бөлшектерден ажырату сияқты арнайы дағдыларды дамытуды талап етеді.
Сондай-ақ мектеп оқушыларға ҰБТ-ға дайындықтың жеке стратегияларын жасауға көмектеседі. Әрбір студент қандай тапсырмаларды және қандай көлемде орындау керектігін түсінуі маңызды, сонымен қатар тесттің әртүрлі бөліктерін орындауға уақытты қалай ұтымды бөлу керектігін біледі. Уақытты дұрыс пайдаланбау немесе стратегияны дұрыс таңдамау нашар нәтижелерге әкелуі мүмкін, бұл дайындықтың бұл аспектісін ерекше маңызды етеді.
Мектепте ҰБТ-ға дайындық барысында тек тесттермен жұмыс істеуге үйрету ғана емес, психологиялық дайындықта да қолдау көрсетіледі. Студент өзінің күшті және әлсіз жақтарын білуі және оның жеке ерекшеліктеріне қарай оңтайлы стратегияны таңдауы керек. Бұл тек педагогикалық жұмысты ғана емес, сонымен қатар студенттерге емтиханда максималды нәтижеге жетуге көмектесетін психологиялық қолдауды қажет етеді.
Осылайша, мектеп оқушыларға танымдық қиындықтарды жеңуге, тиімді стратегияларды әзірлеуге және өмірлеріндегі маңызды сынаққа психологиялық тұрғыдан дайындалуға көмектесетін ҰБТ-ға жан-жақты дайындықты қамтамасыз етеді.